E-book: UX en de uitgeverij

Voor de uitgever die het aandurft leveren digitale mogelijkheden tal van nieuwe verdienmodellen op. De ontwikkelingen daarbinnen gaan echter zo snel, dat een aantal van die modellen maar een paar jaar mee gaan. Dan heeft de tijd ze alweer ingehaald en heeft wat gisteren spannend en nieuw was, vandaag weer afgedaan voor de klant, de gebruiker.

E-book: UX en de uitgeverij

Hoe blijft u in zo’n wereld als uitgever relevant?

Een groot deel van dat antwoord zit ‘m in de user experience, de gebruikerservaring. Zolang u daar als uitgever bovenop zit, kunt u aardig meevaren op de golven van alle ontwikkelingen.

In dit e-book vindt u tal van voorbeelden over hoe u die user experience kunt vinden, vertalen en verbeteren.

Voorbeelden, die ik zelf ook regelmatig inzet of heb ingezet, in de twintig jaar dat ik nu werk voor uitgeverijen.

Gratis dit e-book downloaden:

Uw naam (nodig voor aanvraag)

Uw e-mail (nodig voor aanvraag)



Voelt u zich geholpen door de informatie erin? Dan waardeer ik het uiteraard enorm als u anderen op mijn e-book wilt wijzen, bijvoorbeeld via een tweet of LinkedIn-bericht.
En: Voortaan mist u geen tips en trends meer want u ontvangt nu maandelijks een artikel over veranderingen in de uitgeverswereld. Wilt u dit liever niet ontvangen, geen punt, u kunt zich te allen tijde afmelden. Meer informatie treft u aan in de e-mail die naar u verstuurd is. Veel leesplezier! Edwin de Kuiper

Bekijk alle diensten van Nieuw-Initiatief